طراحی بنر اینستاگرام

تبلیغات در اینستاگرام

   

تبلیغات در اینستاگرام امروزه یکی از پربازده‌ترین روش تبلیغات اینترنتی محسوب می‌شود.

اینستاگرام برای برندها اهمیت بیشتری دارد؛ چراکه طبق آمار بیش از ۱۵ میلیون ایرانی در این برنامه حساب کاربری دارند و درصد بیشتری از افراد،

برندهای محبوبشان را از طریق این شبکه دنبال می‌کنند. با توجه به بازدهی بسیار زیاد تبلیغات اینستاگرام ،

ما شما را کمک خواهیم کرد تا تبلیغات پربازده و هدفمندی را در این بستر قدرتمند تجربه کنید.

تبلیغات اینستاگرام

 

تبلیغات در اینستاگرام به تبلیغی گفته می شود که در آن محصولات یا خدمات شما توسط سایر پیج های این رسانه اجتماعی منتشر می شود. شما با ادمین یک پیج در اینستاگرام ارتباط برقرار می کنید و پس از توافق بر سر محتوا و قیمت تبلیغ، یک تصویر یا ویدیو از پیج شما در صفحه مورد نظر منتشر می شود.

اینستاگرام یک محیط جدی است ! اگر شوخی بگیریم فقط وقتمان را تلف میکنیم !

 

 

رک بگوییم , درست است شما صفحه اینستاگرام خود را رایگان ایجاد میکنید و رایگان پست منتشر میکنید ولی بهتر است بدانید رقابت جدی در کسب درآمد و رسیدن به موفقیت در اینستاگرام بین کسب و کارها در جریان است و طبق آمارهای مرکز فضای مجازی تنها صفحاتی در اینستاگرام به موفقیت رسیده اند که آنرا مانند یک کسب و کار در فضای حقیقی در نظر گرفته اند. با این تعریف درک درستی از تبلیغات تخصصی در شبکه های اجتماعی محبوب در ایران پیدا میکنیم.

چرا تبلیغات در اینستاگرام

 

شبکه اجتماعی اینستاگرام یکی از محبوب ترین و پرکاربر ترین رسانه های اجتماعی در جهان و ایران می باشد. روزانه میلیون ها عکس و فیلم توسط حدود ۶۰۰ میلیون کاربر اینستاگرام در این شبکه اجتماعی منتشر می شود.

در کشور ایران حدود ۱۲ میلیون نفر در اینستاگرام حساب کاربری و صفحه مخصوص به خودشان را دارند و مشغول به آپلود و انتشار تصاویر و فیلم های خود هستند. به همین دلیل است که شما شاهد حضور کسب و کارهای مختلف در اینستاگرام هستید.

این کسب و کارها به این نتیجه رسیده اند که حضور حرفه ای در اینستاگرام می تواند به افزایش فروش و سود آنها کمک بسزایی کند. چرا که آنها می توانند با ایجاد محبوبیت و انتشار محتوای با کیفیت در اینستاگرام، توسط میلیون ها کاربر ایرانی که در این شبکه اجتماعی فعال هستند، فالو یا دنبال شوند.

در اصل یکی از جنبه های موثر تبلیغات اینستاگرام، علاوه بر دیده شدن خدمات و محصولات، افزایش فالوور های پیجی است که در پیج های پر مخاطب و محبوب اینستاگرام تبیغ خود را منتشر می کند.

از مزایای تبلیغات اینستاگرام، هدفمند بودن آن است. اینکه یک کسب و کار می تواند تبلیغ خود را در صفحاتی که موضوع محتوای آن، با زمینه کاری آن کسب و کار همخوانی دارد، منتشر کند. یا اینکه می تواند در شهر خاصی تبلیغ کند. مثلا تهران یا اصفهان یا شیراز و مشهد و یا هر شهری که بازار هدف آن کسب و کار می باشد.

در اصل زمانی که یک شخص یا کسب و کار تصمیم به ترویج خدمات و محصولات خود با استفاده از تبلیغ آنها در اینستاگرام می گیرد، به این نتیجه رسیده که زمان تبلیغات سنتی و کلیشه ای به سر آمده.

البته تبلیغات اینستاگرام، یکی از روشهای بازاریابی می باشد و قطعا روشهای تبلیغاتی و بازاریابی دیگری نیز وجود دارد. اما به جرات می توان گفت که اینستاگرام یکی از پربازده ترین ابزار تبلیغات و بازاریابی در اینترنت می باشد. هر چه هوشمندانه تر تبلیغ کنید، نتیجه بهتری نیز می گیرید.

تبلیغات در اینستاگرام

پیج های تبلیغاتی اینستاگرام

 

یکی از دغدغه های هر کسب و کاری یافتن پیج های تبلیغاتی اینستاگرام می باشد. اینکه کدام پیج می تواند مکان مناسبی برای نمایش تبلیغاتش باشد! به همین خاطر شرکت های مختلف، برآن شدند تا با ادمین پیج های پرمخاطب اینستاگرام وارد مذاکره شوند، و با آنها همکاری نمایند.

روش کار اینگونه است که پیج های تبلیغاتی اینستاگرام را دسته بندی می کنند و زمانی که یک مشتری سفارش تبلغی را ثبت می کند، متناسب با زمینه فعالیت آن مشتری، تبلیغ ایشان را در مناسب ترین پیج ها نمایش می دهند که این خود باعث افزایش بازدهی آن تبلیغ می شود.

در این مورد هم خودتان می توانید وارد عمل شده و پیج های تبلیغاتی اینستاگرام را پیدا کرده و با مدیران یا همان ادمین آنها وارد مذاکره شوید. قیمت تبلیغ را بپرسید و در نهایت بعد از توافق تبلیغ خود را در پیج مورد نظر نمایش دهید.

اما اینکار نیز مستلزم صرف هزینه و زمان برای یافتن مناسبترین پیجهای تبلیغاتی در اینستاگرام می باشد. به همین خاطر بهتر است که از پکیج های تبلیغاتی استفاده کنید که در وقت و هزینه شما صرفه جویی شود.

در صورتی که قصد دارید خودتان این کار را انجام دهید، کافیست درخواست خود را از طریق پیام مستقیم یا دایرکت، به مدیر پیج مورد نظر ارسال کنید. مثلا می توانید چنین متنی را بعنوان درخواست نمایش تبلیغ خود به مدیر یک پیج تبلیغاتی ارسال نمائید:

مدیر محترم پیج (نام پیج)
سلام، لطفا قیمت و نحوه نمایش تبلیغ در پیجتان را اعلام کنید.
لازم به ذکر است که ما در حوزه توریست و در شهر اصفهان فعال هستیم.
با تشکر

پیش نیاز تبلیغات اینستاگرامی چیست ؟

قبل از آشنایی با شیوه های تبلیغات در اینستاگرام , لازم است صفحه اینستاگرام خود را استاندارد سازی کنید و محتوای تصویری و متنی جذاب و مرتبط با موضوع صفحه تان را منتشر کرده باشید. برای آشنایی با نکات استاندارد سازی صفحه اینستاگرام کلیک کنید. پست های جذاب تصویری و با کیفیت در قالب هماهنگ , متن های کوتاه و فکر شده در کپشن پست ها و استفاده از هشتگ های مناسب بهمراه انتشار پست در زمان اوج ترافیک اینترنت و یا استفاده از تمام ابزار لینک گذاری , استوری و کامنت , لایک و فالو کردن صفحات مرتبط مشهور…. برخی از نکات کلیدی در بهینه سازی صفحه اینستاگرام است.

تبلیغات در اینستاگرام

روشهای تبلیغات اینستاگرام

معرفی پیج اینستاگرام به گوگل

توضیح : شیوه های تبلیغات اینستاگرامی بسیار متنوع است. هر کدام کاربردی دارد و برای یک فعالیت مداوم و حرفه ای لازم است. اگر مشاور باتجربه ای در حوزه تبلیغات شبکه اجتماعی داشته باشید مسلما به شما توصیه میکند با تعیین بودجه هفتگی , ماهانه … از طراحی کمپین تبلیغاتی برای استفاده حداکثری از تمام شیوه هاییکه شما را به موفقیت نزدیک میکند بهره ببرید. بدون شک هر چقدر بودجه تبلیغات شما کمترباشد , استفاده از امکانات تبلیغاتی نیز محدودتر خواهد شد ولی طراحی کمپین های پربازده تبلیغاتی به رسانه اجتماعی شما کمک میکند با هزینه تبلیغاتی شما به بهترین شکل ممکن و در راستای هدفتان صرف شود.

افزایش فالوور اینستاگرام

افزایش فالوور اینستاگرام میتواند با فعالیت طبیعی صفحه اینستاگرام اتفاق بی افتد که البته طول میکشد و یا میتواند در مقاطعی از سرویس های سفارش افزایش دنبال کننده مطابق باتعداد دلخواهتان استفاده کنید. شرکت ها و سایت های معتبری هستند که این سرویس را در اختیارتان میگذارند . البته بهتر است دقت کنید افزایش فالوور پیج اینستای خود را از طریق واسطه ها انجام ندهید. واسطه های این سرویس تعدادشان زیاد است. حتی ممکن است اپلیکیشن هایی برای افزایش فالوور و با امکان خرید وفروش اعتبار با عنوان سکه نیز شنیده باشید که اینگونه سرویس های ابتدایی برای صفحات حرفه ای اینستاگرام به هیچ عنوان توصیه نمیشود , چراکه دنبال کنندگانی که از طریق اینگونه برنامه ها به صفحه شما اضافه میشوند قالبا ارزشی به عنوان مخاطب واقعی ندارند و فقط برای گرفتن اعتبار و امتیاز و سکه به آن مراجعه کرده اند.

بهترین شیوه سفارش فالوورهای اینستاگرامی , خرید تعداد مورد نیاز برای اعتبار بخشیدن به صفحه تان است. در واقع شما میتوانید از بین سایت های فروش فالوور اینستاگرام , پس از بررسی و اعتبار سنجی و مقایسه قیمت هایشان و اطلاعات تماس شان نسبت به سفارش فالوور مورد نیازتان اقدام کنید.

استفاده از ربات ها و پنل های ارسال انبوه تبلیغات در اینستاگرام

 

 

روش جالب و موثر دیگری که برای تبلیغ صفحه شما در اینستاگرام توصیه میشود , استفاده از سرویس های ارسال تبلیغات انبوه اینستاگرامی است. در اینگونه خدمات به نام کاربری و رمزعبور صفحه اینستاگرام شما نیاز است, پس مطمئن شوید شخص یا شرکتی که این خدمات را به شما ارائه میدهد مطمئن و امن و شناخته شده باشد.

برای استفاده از ربات ها و پنل های اینستاگرام شما موضوع , سن و جنسیت , محدوده جغرافیایی و یا حتی کاربران برخی صفحات مشهور را هدف میگیرید. بیش از ۳۰ متن بطور رندوم بصورت کامنت , دایرکت و لایک برای صفحاتی که مطابق سفارش شما تنظیم شده اند بطور خودکار ارسال میشود و سایر کاربران با مشاهده برند شما و سر زدن به پیج شما در صورت تمایل دنبال کننده جدید شما خواهند شد. ویژگی دیگر این سرویس دنبال کردن سایر صفحات مرتبط با موضوع شما بصورت خودکار است ( البته میتوانید مدت زمانی را مشخص کنید که این صفحات آنفالو شوند) ولی این ویژگی کمک میکند تا سایر صفحات نسبت به صفحه شما فالو بک انجام دهند. با یک کلیک برای سفارش ارسال انبوه اینستاگرامی اقدام کنید.

توضیح : کاربرد ارسال انبوه تبلیغات اینستاگرامی همانطور که از هدفمندی آن نسبت به سن و جنسیت و یا تعیین موضوع با هشتگ ها یا نوع مخاطبان هدف است برای کسب و کارهاییکه دنبال کننده علاقه مند به موضوع پیج شان را میخواهند مناسب است. این شیوه توسط تمام کسب و کارهای کوچک , متوسط و یا بزرگ اینستاگرام مورد استفاده است چراکه طی مدت زمان مشخص احتمال تبدیل فالوور های به مشتری با استفاده از این روش بسیار بالاست. البته در اجرای هر شیوه ای تنظیمات اولیه و انجام استاندارد آن یک اصل است.

تبلیغات بازدیدی و زماندار در اینستاگرام

تبلیغات در سایر صفحات اینستاگرامی به روشهای مختلفی انجام میشود. نمایش یک ویدئو تبلیغاتی و یا حتی رپورتاژ که در آن لینک صفحه شما درج شده باشد و یا بطور واضح در ویدئو برند شما معرفی شده باشد را تبلیغات بازدیدی مینامند. این شیوه از تبلیغات را میتوانید در ۳ دسته کلی , سبک زندگی , تفریح و سرگرمی , اطلاع رسانی انتخاب کنید تا بازدید از ویدیو خود را هدفمندتر کنید. کاربرد این شیوه از تبلیغ بیشتر برای برندهای مشهور یا رسانه های مطرح است که قصد افزایش بازدیدکنندگان از ویدئو تولیدی کسب و کارشان را دارند.

تبلیغات زماندار برای کسب و کارها مناسب است. در این شیوه شما مشخص میکنید از هزینه پرداختی تان در چه موضوعاتی , چه صفحاتی و در چه زمانی به نمایش در بیاید که البته محتوای شما میتواند یک تصویر یا ویدئو باشد. طراحی قالب تبلیغ در این شیوه بسیار اهمیت دارد, چراکه مخاطب را باید تشویق کند تا کپشن پست را دیده و دعوت به صفحه شما را بپذیرد. در تبلیغات زمانی نوع صفحه , تعداد فالوورهایش , میانگین بازدید , لایک و کامنت های حداقل ۲۰ پست آخرش اهمیت دارد. بااین حال توصیه میکنیم برای سفارش تبلیغات زماندار اینستاگرام از مشاوره تخصصی افراد مجرب یا سرویس دهندگان تبلیغات بازدیدی اینستاگرام استفاده کنید.

توضیح : کسب و کارها فعال که حد متوسطی از موفقیت رسیده اند از تبلیغات بازدیدی و زماندار اینستاگرام استفاده بیشتری میکند و این نشان میدهد این شیوه از تبلیغ در برند سازی و کسب حسن شهرت بیشتر برای صفحه شما تاثیرگذار است. اگر پیج اینستاگرام خود را به تازگی ساخته اید و تمایل به استفاده از این شیوه از تبلیغات دارید بهتر است با مشورت با یک کارشناس بازاریابی اینترنتی به شکل کمپینی عمل کنید و بخشی از بودجه تبلیغات آنلاین خود را صرف این شیوه نمایید چراکه این روش به صورت مداوم تاثیرگذاری بیشتری برای کسب و کار شما دارد.

تبلیغات لینکدار در استوری اینستاگرام

 استوری در اینستاگرام هر از گاهی از امکان جدیدی رونمایی میکند. امکان مشاهده آرشیو استوری ها در صفحه نخست پیج اینستاگرام و امکان درج لینک در استوری یک امکان فوق العاده و جذاب را برای صفحات اینستگرام با فالوور بالا و البته کسب و کارهایی که قصد تبلیغ داده اند است که در آن امکان انتشار محتوای تبلیغاتی شامل تصویر به شکل عکس نوشته و درج لینک یک صفحه فرود را خواهند داشت. بسیاری از صفحات پرطرفدار اینستاگرامی که صاحب وب سایت و یا کانال هایی در پیامرسان موبایلی هستند از این امکان برای انتشار لینک های متعدد به صفحات وب سایت شان یا سایر شبکه های اجتماعی که دارند استفاده میکنند و البته تبلیغ دهندگان نیز از این امکان جدید برای انتشار تبلیغ خود استفاده میکنند.

توضیح : تبلیغات در استوری صفحات اینستاگرام نیز مانند هر محتوای دیگری باید با رعایت اصول طراحی و گرافیک تولید شود تا برای مخاطب جذاب باشد تا آنها برای ورود به لینک تشویق شوند.

 

تبلیغات رپورتاژ آگهی در صفحات مشهور اینستاگرام

رپورتاژ آگهی در صفحات محبوب اینستاگرامی , الی الخصوص صفحاتی که مخاطب هدف شما در آن قرار دارد تاثیرگذاری بالایی در برند سازی و افزایش اعتماد و شهرت کسب و کار شما خواهد داشت. کسب و کارهاییکه قصد فعالیت مداوم و افزایش فروش خود بشکل ساختاری را از طریق حسن شهرت در بازار دارند از این شیوه برای انتشار محتوایی مرتبط با کسب و کارشان استفاده میکنند.

بطور مثال : معرفی یک گوشی جدید سامسونگ در یک صفحه اینستاگرامی که در مورد سبک زندگی یا فناوری اطلاعات یا خبری است تاثیر اطمینان بخشی بیشتری نسبت به انتشار یک تبلیغ در مورد فروش همان گوشی موبایل روی مخاطب میگذارد.

تبلیغات با روش رپورتاژ در پیج های اینستاگرامی این ویژگی را دارد که همانند سایر پست ها حذف نمیشود و حتی در برخی از آنها امکان درج لینک کوتاهی بعنوان منبع خبری و ذکر نام برند بخودی خود موجب میشود تا مخاطبان علاقه مند با جستجو در میان هشتگ ها یا صفحات و یا حتی جستجو در گوگل و .. برای یافتن رسانه اصلی که بعنوان منبع این محتوا معرفی شده اقدام کنند. چنانچه قصد کسب شهرت و برندسازی برای کسب و کارتان را دارید و به سرمایه گذاری بلندمدت در راستای افزایش مشتریان جدید در آینده و اعتمادسازی مشتریان فعلی تان فکر میکنید, به شما توصیه میکنیم از روش ” رپورتاژ آگهی ” برای تبلیغ کسب و کار یا رسانه اجتماعی تان استفاده کنید.

توضیح: در رپورتاژ آگهی نوع مخاطبان صفحات اینستاگرام یا هر شبکه اجتماعی دیگر در درجه اول اهمیت است. بطور مثال باید ببینید مخاطبان رسانه ای که قصد انتشار محتوای رپورتاژی خود در آن را دارید بیشتر چه جنسیتی دارند و یا رده سنی شان چیست و در چه محدوده جغرافیایی حضور دارند.

ثبت لینک صفحه اینستاگرام در سایت ها و رسانه های اجتماعی معتبر

صاحبان کسب و کارهای آنلاین که دارای رسانه های اجتماعی و یا وب سایت هستند برای انتشار و معرفی رسانه خود لازم است در سایر رسانه ها , سایت ها , جستجوگر ها و .. دیده شوند . با استفاده از سرویس ثبت لینک اینستاگرام خود عملا پس از مدت کوتاهی , نام و نشان تجاری رسانه یا کسب و کارتان در موتورهای جستجوگر توسط کاربران دیده میشود و میتوانند با یک کلیک میتوانند به رسانه شما مراجعه کنند.

ثبت لینک اینستاگرام خودرا میتوانید به سایت ها و شرکت هاییکه خدمات انجام میدهند بسپارید. دقت کنید به دلیل رقابت جدی که میان کسب و کارهای آنلاین در جریان است اگر بخواهید نام شما در جستجوگرهای اینترنتی و یا حتی در حین جستجو در سایر شبکه های اجتماعی دیده شود این تنهاراه موثر است که باید بشکل مداوم و ماهانه انجام شود.

آموزش و مشاوره حرفه ای در رابطه با شبکه های اجتماعی

صاحبان کسب و کار آنلاین هر روز با تعداد زیادی سوال مواجه میشوند و یا ممکن است هر لحظه نیاز به یک مشاور حرفه ای در حوزه کسب و کار آنلاین خود و فعالیت در شبکه های اجتماعی بر بخورند, از اینرو توصیه میکنیم یک مشاور بازاریابی آنلاین حرفه ای استخدام کنید و یا اگر بودجه شما برای استخدام یک مشاور تبلیغات و بازاریابی محدود است به شما توصیه میکنیم از سرویس های آموزش مجازی شبکه های اجتماعی استفاده کنید. در آموزش مجازی شما تمام سوالات , تحلیل ها , بررسی ها و نظرات کارشناسی شده یک بازاریاب حرفه ای را در رابطه با توسعه و پیشرفت کسب و کارتان از طریق ارتباط موبایلی دریافت میکنید . این شیوه به دریافت دقیقترین و صحیح ترین راهکار به بسیاری از کسب و کارهای موفق کمک کرده است.

منبع : دپارتمان تبلیغات شبکه اجتماعی سازین

تبلیغات در اینستاگرام

تبلیغات رایگان در اینستاگرام

 

آیا این انکان وجود دارد که شما بتوانید بصورت رایگان در اینستاگرام تبلیغ کنید؟ بله. زمانی می توانید رایگان تبلیغ کنید که متقابلا تبلیغی از پیجی که تبلیغ شما را نمایش خواهد داد را در پیج خود نمایش دهید.

این یعنی تبادل. تبادل تبلیغات اینستاگرام. برای اینکار کافی است در هشتگ های اینستاگرام، دنبال چنین هشتگ هایی بگردید. مثلا: تبلیغات پذیرفته می شود یا تبلیغات رایگان یا تبلیغات رایگان در اینستاگرام “ .

 

طراحی بنر اینستاگرام

کمتر کسی را میشناسیم که با این شبکه اجتماعی آشنا نباشد . کاربرد و ابزارهای جذاب این اپ مجازی باعث شده تا کاربران بسیاری از سراسر جهان را به خود جذب کند و با توجه به استقبال بی نظیر کاربران ایرانی از این اپلیکیشن اجتماعی ، تبلیغات در آن در به شکل قابل توجه ای رشد داشته است .

همانطور که می دانید ، در کشور ما تنها به صورتی موردی می توان به نرم افزاری اشاره داشت که شرکت ها و افراد برای کسب و کار از آن ها استفاده کنند . تبلیغات در این اپلیکیشن ها عموما به صورت طراحی بنر ( تبلیغات بنری ) و ترکیب آن با محتوای متن تبلیغاتی انجام می شود . بطوری که شرکت ها تلاش میکنند تا آگهی خود را به کانال های مختلف و یا متمرکز بر موضوع ثبت کنند . از سوی دیگر افرادی وجود دارند که با راه اندازی کانال های مختلف و جذب مخاطبان تلاش خود را برای ایجاد یک بستر مناسب و پربیننده جهت دریافت آگهی انجام میدهند .

تبلیغات اینستاگرام

تبلیغات در اینستاگرام یکی از روش های موثر با هزینه کم نسبت به برخی روش های دیگر می باشد . در چند سال گذشته هنگامی که روش تبلیغات پیامکی بر روی کار آمد ، بسیاری از شرکت های برای تبلیغ از مدل پیامکی استفاده میکردند و در اوایل یکی از روش های موثر به شما می رفت تا اینکه رفته رفته و استفاده بی رویه از ارسال پیامک تبلیغاتی ، این مدل توسط کاربران تلفن همراه به نوعی آگهی آزار دهنده تبدیل شد . اما می توان دو شبکه تلگرام و اینستاگرام را جزو برترین ها در عرصه تبلیغات مجازی بدانیم که میتوانید حتی به تنهایی و با راه اندازی یک کانال یا صفحه ی شخصی به تبلیغ محصول خود بپردازید بدانیم .

با توجه به بسته شدن و مشکل کاربران برای ورود با اپ تلگرام ، باید شاهد استقبال چند برابری و بیش از پیش کاربران برای تبلیغ در اینستاگرام باشیم و از مزایای این نرم افزار اجتماعی برای رونق کسب و کار خود استفاده کنیم .

طراحی تبلیغات در اینستاگرام و نقش بنر

برای اینکه در instagram ثبت آگهی موفقی داشته باشید باید مواردی متعددی را در نظر بگیرید ، این موارد در کنار یکدیگر می تواند نقش بسزایی در موفقیت اگهی شما داشته باشند.

۱– طراحی بنر با کیفیت :

طراحی بنر اگر به صورت استاندارد و متناسب با محصول یا خدمات شما طراحی و در قالب گرافیک خلاقانه قرار گیرد نقش اساسی را در نمایش آگهی شما میگذارد . معمولا Banner  از محتوای تبلیغاتی ( شعارهای تبلیغاتی کوتاه و جذاب )  و اطلاعات جزئی از محصول و ویژگی های آن است تشکیل می شود .

۲- انتخاب متن تبلیغاتی :

در کنار طرح ، شما میتوانید به صورت چند خط کوتاه در مورد ویژگی محصول یا خدمتی که ارائه می دهید بنویسید .

دقت داشته باشید که برای ارائه متن تبلیغاتی در instagram توسط ناشران اگهی محدودیت هایی وجود دارد و شما می بایست برای اثر بخشی بیشتر به صورت کوتاه یک متن خلاقانه و تبلیغاتی مناسب تهیه کنید .

 

۳- جایگاه نمایش آگهی :

تصور کنید شما یک طراحی مناسب در اختیار دارید ، یک شعار مناسب و موثر تبلیغاتی هم انتخاب کرده اید ، چیزی که میتواند تکمیل کننده این مورد ذکر شده باشد انتخاب یک جایگاه مناسب برای نمایش اگهی شماست .

انتخاب این مرحله بسیار دشوار و گاها عواقب منفی مالی زیادی برای شما همراه دارد .

برای اینکه بهترین صفحه یا پیچ را برای درج آگهی خود انتخاب کنید باید حساسیت و بررسی های مختلف را انجام دهید .

یک صفحه ای که دارای بازدید واقعی مناسب ، نزدیک بودن موضوع آگهی با صفحه ی اینستاگرامی که میخواهد آگهی شما به نمایش در آورد از مهمترین ویژگی یک جایگاه مناسب نمایشی می باشد .

خصوصا هنگامی که راه های مختلفی برای پذیرش تبلیغات در اینستاگرام پیش روی شما قرار میگیرد .

اصول تبلیغات در اینستاگرام

Instagram  بر پایه تصاویر عمل میکند . حال می تواند این تصویر به صورت ویدیو باشد یا یک عکس . همواره اینستاگرام با بروزرسانی هایی که انجام میدهد صرفا تلاش بر توسعه و افزودن قابلیت های جدید به این دو ساختار می کند و به آن متکی است . از این رو شما می توانید با این ویژگی ها به تبلیغ کسب و کار خود بپردازید و نهایت بهره مندی را از آن کسب کنید .

 

تبلیغات به صورت متن و یا ترکیبی :

برای استفاده از  این بخش کافی است یک بنر تبلیغاتی خوب و استاندارد طراحی کنید و آن را در قالب یک تصویر داشته باشید و با استفاده از چند خط متن تبلیغاتی به صورت ترکیبی تبلیغ خود را قرار دهید .

 

تبلیغات آلبومی ! :

شاید خیلی از کاربران از این روش به صورت درستی استفاده نمیکنند ، البته کار سختی به نظر نمی رسد اما کمی با دقت و توجه ویژه به آن می شود یک نتیجه فوق العاده از آن بدست آورد .

این روش بدین صورت عمل میکند که شما به طور مثال ۵ محصول مرتبط و مشترک با هم در اختیار دارید و صرفا جنس و مبلغ آن تفاوت دارد ،

به این ترتیب اگر شما یک فروشنده پوشاک باشید ۵ شلوار و یا ست لباس داشته باشید می توانید برای هر کدام طراحی بنر انجام دهید و آن را به صورت یک آلبوم چند تصویره به اشتراک بگذارید ، با اینکار کاربر می تواند به صورت اسلاید به سمت چپ و راست رفته و بنرهای شما را مشاهده کند .

نوشته های مشابه

One Comment

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی انواع لوگو،استیکر ، بنرتبلیغاتی ، گیف ، ویدئو, کارت ویزیت , بروشور،واترمارک ،لوگوتایپ ، تقویم؛ فاکتور ، و ....